TJEJJER

Ibland / väldigt ofta önskar jag att jag vore en kille. De verkar ha det så lätt hela tiden, de kan aldrig bli kallad hora (finns undantag) har aldrig indianer i vassen, tävlar inte mot varandra vem som ska va populärast och har inte långt hår. Guud så skönt ni killar måste ha det !




image151



Vi fick värsta erbjudandet på innebandyn, 50 % på unihoc klubbor. Jag och emma hittade världens skönaste klubba, Curve 1,5 29. I affären kostar den 1200 men vi får ju den för 600. Ännu ett kap, så den ska jag beställa på Tisdag :)
Nu är jag glad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst, killar blir sällan kallade hora, de blir nämnda som bögar ist. Och indianer i vassen slipper de men måste stå ut med att "indianen" sticker upp huvudet lite då och då när det minst passar. Att de inte tävlar mot varandra är ju inte sant, de mäter ju indianerna! Och jag vet nog många killar med långt hår både här och var. Så, håller tyvärr inte med dig på nån av punkterna och är mycket nöjd över att vara flicka :)

2007-08-22 @ 12:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0