TOPPFORM

Jag hittade en trevlans sak på Toppforms hemsida. Det första som man ska göra är att fylla i ett antal frågor, därefter placerar dem in dig i en nivå 1-4 beroende på vilken nivå du är nu (när det gäller fysisk aktivitet). När du fyllt i frågorna får du ett mejl med information.

Från och med nu kommer jag varje torsdag att få ett program som hjälper mig med träningsvanor och matvanor. Det låter som en diet men det är det långt ifrån, här kommer ett urklipp från mejlet jag fick:

 
Vad måste jag göra?
Låt dig inte avskräckas. Varje vecka ska du klara av tre uppgifter med
avseende på matvanor, träningsrutiner och dina kunskaper om att leva
hälsosamt. Aktiviteterna har valts för att kunna passa in i en jäktig
vardag och är baserade på den information som du lämnat om dig själv.

Om jag behöver stöd
Genom hela ditt träningsprogram kommer du att få expertråd från Toppform.
Du kommer att få lära dig olika tekniker som ska hjälpa dig att hålla
motivationen uppe.

Kommande torsdag
...startar ditt hälsoprogram. Du kommer via e-post att få dina första
utmaningar. Dessa är konstruerade så att de ska kunna hjälpa dig att gå ner
i vikt.

Jag vill inte få gå ner i vikt men jag vill komma i form efter all sjuk och semestertid, önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: elvira

avancerat låter det

2007-08-04 @ 15:44:37
URL: http://elvirabyelvira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0