Tråkiga nyheter

Tyvärr så är det så att folk är lite elaka. Det fick jag bevis på idag när någon kommenterade en bild på mig och Amanda på bilddagboken. Kommentaren var inte alls snäll och innehöll meningar som beskrev hur ful jag var osv. Visst, okej. Då är jag väl ful då. Jag har aldrig sagt att jag ser bra ut och det är just inget jag tycker heller, men jag kan inte komma ihåg att det stod en fråga under bilden som löd: Tycker du jag är snygg? Nej, det gorde det faktiskt inte. Så jag får hoppas han/hon fick ut något kul av att vara dum. Annars är det ju synd....

Kommentarer
Postat av: Pilli

Du är inte alls ful, ta inte åt dig av sånt! Du är ju finast, den som skriver något sånt har dåligt självförtroende och är säkert väldigt avis på dig! :)

2007-08-26 @ 09:52:05
Postat av: L I S A

De är bara avundsjuka... :/

2007-08-26 @ 22:11:01
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: Johanna

Pillerill:
Tack sötaste, jag får hoppas att det är så ^^

2007-08-26 @ 22:33:18
Postat av: Julia B

Johanna, du är så långt från ful det går att vara! Är det något dom tycker så är det att dom inte är lika fin som dig. Jag lovar gumman, du är INTE INTE INTE ful. <33

2007-08-28 @ 19:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0