Doften gör mig yr

Ännu en torsdag att slösa bort, eller ja. på något sätt måste jag få dessa lediga dagar att gå, de flesta har faktiskt gått åt till att knalla runt på stan. Som även idag, men den här gången kom jag hem med några väldigt speciella ting;

♥ Te med smak av glögg (perfekt att koka på när det blir mycket glöggdrickande)
♥ Te med knäcksmak, Rooibos. Luktar gräddig kola, helt underbart!
♥ Påsar och burkar jag ska lägga mina jugodisar i (julklappar)
♥ Sist men inte minst, en väldigt läcker reflexväst som jag fick gratis på tåget av tåggubben!

image295
RLF på lussebandyn igår, ingen första plats men pris för sämsta lagmoral fick vi!
Bilder: Julia

Kommentarer
Postat av: Ida

Era tigrar ;D Hur går det med hunden, Johanna?

2007-12-13 @ 17:30:57
URL: http://idabjornstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0