Galna busschaufförer

image296



Jag kom precis hem efter en färd med världens roligaste & farligaste busschaufför. Detta händer:

-Vi ska gå på bussen då chauffören inte hinner vänta på mig utan stänger dörren på mig.
-han kör över en trottoarkant så vi flyger till i bussen.
-vi får möte av en stor traktor på en liten landsväg, då kör han över på vänster sida, ingen fattar varför. I det sista hinner han svänga över till sina sida av vägen igen.
-En bil kommer snabbt bakom en kurva  så han snabbt måste svänga till, då skriker han ut: OJOJOJOJ!
-1 person av alla på hela bussen hoppade av vid en busshållsplats, resten släppte han av mitt på vägen, tog omvägar och körde hur som  helst.
-så när vi skulle av sa vi: du kan stanna här. då säger han: Visst, jag stannar överallt förutom på busshållsplatser.

Däremot så förgyllde den här knepiga chauffören min dag med sitt knepiga psyke, kör hårt chaffis!


Kommentarer
Postat av: tess

okej tack för tipset! jag tänkte också mest på sommaren, men jag vill kunna använda den nu på vintern också :) men kanske på fest eller nått =) ha en bra fredag johanna, vi ses! :)

2007-12-14 @ 13:41:02
URL: http://thereselindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0