Juice

Hallådär. Nu var ännu en fredag gången, säger man så? Tror jag inte. Fredagen började i Agnes lägenhet med tjejgänget, fan vad jag tycker om er =) Efter ett tag & antal glas gick vi ända bort till Rasmus. Helt okej fest faktiskt =) Liite nya ansikten, och det är kul ! Sen finns det ju alltid bra och dåliga stunder , jag sa nåt som jag kommer få ångra väldigt väldigt länge . Men vad kan man göra nu ? Något som man aldrig kommer undan är alla psykologsnack , haha. Elli försökte helhjärtat utan resultat tyvärr=)

Snart måste jag iväg och städa en lägenhet, tjäna lite pengar är aldrig fel ! Sen ska jag in till stan och äta mat med min familj på Tusen och en natt , för min far har nämligen fyllt år ! Så säg grattis.
Senare på kvällen är det party igen ! :D Hos agnes ! Öppet hus, inga dumma inbjudningslistor här inte !

Har lite bilder från förfesten , och nån från festen. Bjuder på några här :
Allihopa <3
Agnes och malin
Ia och Jag





Ha det bra ! Ses hos agnes ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0