seriös

Goddag, lägg märke till min seriösa inledning. Jag har idag valt att bli lite mer seriös, varför vet jag inte. Bara en kul grej, för jag är ju så energisk. Men det är bara för att jag tycker att det är tråkigt att bara prata i samma tonläge hela tiden, sitta stilla på samma stol i timmar eller sällan skratta. Det blir en liten utmaning, så jag kommer inte vara sur i fortsättningen, bara lite mer seriös =)

Och en sak vill jag säga, om någon får för sig att fråga något om innehållet i in blogg är jag inte alltid villig att svara. Utan om jag inte vill förklara något som står i bloggen behöver jag heller inte förklara =)

Nej nu ska jag gå & käka wok, godmiddag ! med vänliga hälsningar Johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0