äckliga personer

gud vad jag är arg / irriterad. Denna äckliga kommun innehåller bara en massa jävla nötter. Jag menar inte att jag är felfri men kolla på killarna ! Jävla snuskiga saker som håller ihop i små äckliga gäng. Så fort nån är lite annorlunda och inte tycker eller har samma hobby som alla andra får den inte vara med. Och o de äldre åldrarna är alla så jävla osäkra, som enskilda personer är de hur jäkla trevliga som helst men i gäng är alla bara plastgubbar som knullar runt och kallar alla tjejjer horor. Det är så jävla synd att man bor i den här hålan. Från Stockholm till sura.. HALLÅ?? Jag skulle kunnda bo i stockholm nu. Men nej. Ska bli så himla skönt att slippa det här  när jag går ut gymnasiet och slippa allt det här. 2 år går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0