arg

Alltså jag är typ SÅÅÅÅÅÅÅåHÄÄÄRR sur idag, åhh jävla kuk helvete.


-Först har vi NP i skolan. Läsförståelsen gick jättebra, men sen kommer helvetet med hörförståelsen. Det blir såklart hack i bandet och hela klassen drabbas av att vi får ett Cp band av de idioterna som för de nationella proven. KUL!

-Sen är det idrotten, jag & Otto kom in sist, okej det gör inget med vi hittade inte fitt kontollerna!  (ta det inte ordagrant där). Kan inte idrottsläraren sätt aut kontroller som är synliga för det mänskliga ögat ? istället ritar de små fula mensfläckar på stnarna som de tror att vi stressande ungdomar ska se. ÅHH. död åt mens-pricks-ritaren.

-Som kronan på verket, pricken över I:t och gräddet på moset ( BLÄ! ) Ringer mamma och säger att jag inte fick mitt sommarjobb. hur glad blir man inte då? Inte så JÄVLA glad. jaha, nu får jag vara pank i 10 veckor. BALLE! Nu måste jag akut söka nya jobb och hur jävla lätt e de så här sent in på somarren. Jävla sär kommun, död åt er också.




Så nu ska jag in till stan i hopp om att hitta nåt till ett bröllop jag ska till på Lördag, så jag får vända mitt humör ( hoppas jag) och ge mig iväg med ett leende på läpparna.

Önska mig lycka till, annars kanske jag blir dödad eller nåt. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Pillen

Stackare :( Tråkigt att du inte fick ditt sommarjobb! Hoppas du hittar något nytt ;) Jag och Jessica hittade inte heller alla kontroller. Så bli inte allt för ledsen ^_^ Puss på dig!

2007-05-03 @ 20:31:49
Postat av: EmmaJohansson

Jag fick inte heller något sommarjobb! :( Jag lide rmed dig. Pusspåre<3

2007-05-04 @ 19:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0