baaaajs

Åh nu är jag verkligen trött. Jag orkar inte med nå mer världskrig eller revolutioner. Jag har fanimej pluggat HELA dagen lång. Fast jag har fortfarande Antiken kvar =/ Åhh vad drygt. Jag återkommer lite senare idag och berätta om den söta lilla snoriga ungen jag räddade igår :)

Föresten, grattis pappa ! Han har äntligen fått sitt dykcertifikat! Nu kan han hänga vid hamnen i malta med sina Padi vänner och fylla på syrgastuber. Duktiga Pappi :)

Puss & kram <3



Nu är jag tillbaka efter allt pluggande, stavgående och fikande. Jessica om du ser det här, jag får faktiskt fika idag för när pappa tagit dykcertifikat får man fika, det är lixom en speciell händelse :)

Aja iafl, igår när jag Amanda och Ia skulle gå till Willys för att handla lite snacks till kvällen hittade jag en liten kille på Amandas grannes tomt / mur. Jag fåt ont i mig själv när jag ser ett litet barn sitta och gråta hetl själv. Han satt och skrek MAMMA! Men det fanns ju ingen mamma där, aww. Så jag gick fram till han och sa "Har du ramlat" Varpå han skakar på huvet. och så säger han med en ledsen röst "Cyklarna vill inte gå hem" Så började han grina igen. Lill-Killen hade ju två cyklar framför sig som inte ville gå hem. Inte så konstigt att han gråter, det hade jag med gort 8-) Så jag sa att jag skulle hjälpa hanoch tog med en cykel medans han tog den andra. Dagens goda gärning :)

Måste tipsa om världens godaste chips:



Nu ska jag kolla på Greys Anatomy, Puss & nyp <3

Kommentarer
Postat av: Crazypill

ser goda ut, ska testa!

2007-05-13 @ 21:43:41
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Linn

gott med chips:P

2007-05-14 @ 19:16:38
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0