Bröllop

Åh jag har vart på ett jättefint bröllop nu i helgen :), de var verkligen såå vackra. Sen var det min första bröllopsfest också. Jag visste inte innan hur allt går till men det var faktiskt helt okej. GUD vad vi åt, först var det en medelhavsinspirerad vårbuffé med MASSOR av mat. Efter det kom den FÖRSTA efterrätten som var fruktsallad med hyvlad mandel och punchgrädde. Efter det kom den sista finalen, såklart; Bröllopstårtan. Gissa om jag hade ont i magen efter det mat marathonet? Fast jag åt bara maten och en tårtbit. För fruktsalladen gick inte ner, det var bara några få fruktbitar som fick plats.  

När vi kom in i bröllops-fest-lokalen fanns det ett litet häfte vid varje tallrik innehållade låtar och bordspladering. Det roliga med det var att det fanns en liten beskrivning av varje person i den ordning vi satt vid bordet. På mitt stog det ungefär såhär: "En sångfågel från Sura som spelar innebandy OCH fotboll. Och kollar på killar såklart! ". Höhö, ja vad ska man säga :).

Nej nu ska jag plugga lite på min Historia innan jag går till Ia och plockar upp henne till kickboxningen.

Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0