bröööd

Mamma kom nys hem efter hennes besök på Ica Maxi, hon hade köpt massa brööd. Muuummss. Bland annat ett Paúluns bröd ( för er som vet vad det är ) och mitt finska osyrade bröd, det är stenhårt ( typ ) och väldigt nyttigt. Inte knäckebröd utan snarare som ettväldigt ihoppressat mjukbröd. Iallafall är det underbart, + att hon hade köpt osalstade chashewnötter vilket resulterade i att jag ställde mig och gorde chashewsmör på direkten. Det är mycket nyttigare än smör och det innehåller bara massa bra fetter, nu blev det plötsligt ännu godare :) som gräddet på moset ska jag imorn till frukost göra min hallon och banan marmelad. Som innehåller just banan och hallon, mixade såklart. Thihi vilket matvrak jag är :)



Nej nu ska jag plugga vidare sen ska jag nog at en löptur, allt tänkande på bröd fick mig springsugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0