forma

Nu gäller det att forma kroppen inför sommaren, då menarjag inte att banta utan att äta relativt nyttigt och motionera. Ioförsig brukar jag göra det annars också men nu ska jag köra lite hårdare än vanligt, löpa löpa löpa !!!

kom igen Johanna !

Godnatt,
 




♥ Dagens klädsel: strumpbyxor, vit oversizetröjja och kofta.

Vad heter du: Johanna

♥ Var bor du: Surahammar

♥ Brukar du läsa horoskop: Ja, när jag kommer över ett.

♥ Har du körkort:
Neej

♥ Favoritdjur:
häst

♥ Festar du mycket:
när det nån gång mer halvår händer nåt i sura

♥ Sprit, cider,
vin eller öl: cider & sprit

♥ Antal kuddar i sängen: 1

♥ Äger du ett busskort:
Tågkort, men de är ju typ samma sak

♥ Nästa mål i ditt liv:
träna träna träna inför beachen 07

♥ Hur svarar du i mobilen: "aa" eller "aa de är johanna"

♥ Antal timmar sömn inatt:
6

♥ Sov du ensam:
jajjamennsan

♥ Vad är det för veckodag?:
FREDAG

♥ Vad åt du senast:
osätad musli med mjölk

♥ Vem ringde dig senast:
kommer inte på när ja ringde

♥ Godaste ölen du druckit:
känner ingen skillnad på dem

♥ Vad såg du senast på TV: Lite av Desperate Housewifes när jag träna och strecha

♥ Hårfärg:
blond, svart, bajs, allt möjligt !

♥ Vilken parfym använder du:
idag? Gud jag tror jag glömde parfym idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0