Hemma igen

Nu är jag hemma i Sura igen =( BLÄÄÄ ! Har nämligen vart i Falun på Viking Line Cup. Innebandy om det var nån som inte visste det, herregud vad jag älskar innebandy. Jag har iafl haft väldigt kul där fast vi förlorade alla matcher, mot Täby ramlade målen in och resultatet blev 15-0. Thihi, men nästa år blir det andra takter med damlag.

Och nyttiga har vi inte vart, ioförsig få rman äta om man tränar men helt bra känns det inte, så nu blir det att avstå från onyttigheter till fredag / lördag iallafall ;D På tal om godis, min bror har ju nåt fel ( bra fel ) . Han vinner ALLTID på godishjulen, idag när familjen kom hem från Göteborg hade han med sig en 1980 grams kexchoklad.
Vad är det för fel på killen ?

I brist på annat att göra så berättar jag lite roligheter som hände i Falun ;


Vi hade några besökare / desperata killar som vi upptäckte när vi böt om. För fönstrer mitt emot oss står det 3 lag , med bar överkropp , musik på och står och hoppas samt kollar på oss. Vad säger man om dessa killar ? Men vi var inte sämre så Anonym tog och monade och hoppades på att killarna skulle tappa intresset, men efter vidare eftertanke kom vi på att det bara blev värre. Så snart kom dem och knackade på dörren och vinkade till sina kompisar från vårt rum. HAHA säger jag =)  Men kul var det !





Sofie skulle gå och dusha ( med endast handduk runt dig ) och jag möter hennei korridoren. Då säger hon: Haha, Johanna kolla vad jag råka göra så killarna såg. Varpå hon drar ner handduken och blottar ena tutten för mig. Men det hon inte såg var att bakom mig var det ett killag med dörren öppen som blev lite glada.



Det var  Club Zebra samtidigt som vi var i Falun, de enda som hade tänkt att gå var Emelie och Ida. Vi iandra var alldeles för trötta och orkade inte lägga u 100 spänn ( snåla suringar, jag vet ).  Men jag Malin, Ida och Emma blev väldans danssugna så vi köpte varsin biljett och gick till den innebandy hall vi hade spelat i dan före. Förra gången Zebra var i västerås var det verkligen tråkigt rent utsagt men nu var det SKITKUL ! Det var perfekt med skum och mycket roligare när man inte kände en kotte. Jag, Emma och Ida dansade glatt fram mot 2 då vi var tvugna att gå till regementet. Jag och Ida hittade några snyggingar , fast många var dem inte !

  


Vi fick sånna här heta tröjjor av tränarna, alla hade smeknamn. Min stod det VD på, för att jag är lagis :)


Nej nu ska jag gå & plugga lite, bilderna från  Falun  kommer in på bilddagboken. Hejsvejs <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Tyck till i min blogg om vad ni tycker om folk som trackar ner oss bloggare hur vi skriver. Och väljer att ha det anonymt.

2007-05-20 @ 21:47:11
URL: http://linasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0