mutt-tvättare

Ja tro det eller ej, idag när jag och Ia besökte badhuset för en simtur fan jag en mutt-tvättare. Det var en stol man satte sig på med en 'urgröpning' längst fram på den så man kom åt riktigt. Men vi kände att vi inte riktigt ville testa den. Tänk så många tanter som setat där och fläkt upp sig. Uäck!

Jag började kolla på High School Musical igår. guuud vilken töntig film :D Men det är kul med ltie töntiga filmer också som en slags omväxning. Så nu ska jag kolla klart på 3:dje delen sen rota i pappas garderod efter stora tröjjor.

Puss & hei <3

Kommentarer
Postat av: Lola

Menar ni en bidé?

2007-05-09 @ 18:56:44
URL: http://heartsick.blogg.se
Postat av: Johanna

Nej det var en vanlig pall med mutt-urgröpning ;P

2007-05-13 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0