Pollen

Mina ögonlock känns tunga som stenar tack vare dummis pollen. Fast jag tar ett superbra piller och ögondroppar mot det så räcker det inte hela vägen fram. Men det är väl bättre än att inte ta några mediciner alls. Förra sommaren kunde jag inte sova för jag kunde inte andas när jag låg ner, så jag får väl tacka för den braiga medcinen ja gfick av Sjukhustanterna :)



Ännu en ny helg som börjar idag. På lördag ska jag på bröllop, ska bli jättekul ! Har aldrig varit på ett "riktigt" bröllop med inbjudan, bröllopsfest och hela köret. Det enda jag vart på är carina och peters och de var lite busiga och hade ett överraskningsbröllop :) Tss. iafl, jag var inne i stan igår för att handla det sista gällades klädväg så jag inte ser ut som ett troll när jag kommer dit. + att jag toppade håret igår, vilket verkligen behöves eftersom senaste gången jag toppade mig var innan jul. ( Pinsamt )

Jag hittade den här underbart söta bilden på ett blogg, var tvungen att stjäla den.

image80


Nu ska jag göra ett försök i att styla om mig blogg.
Puss & nyp <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0