soool

sol och jag måste bli brun, därför fuskade jag lite genom att åka till farmors jobb och sola =)

Jag ska på bröllop på lördag och jag vet inte vad jag ska ha på mig ! Eller jo, jag har en ny vit klänninhg med blåa blommor på med jag måste ha något koft / kavaj / bolero liknande över eftersom annars ser det allt för naket ut. Så jag får palla mig in till stan imorn efter skolan. men åhh, drygoo då måste jag gå och släpa på min idrottsväska. Seegt.


Nu har jag och Ia skakat i hand på ett till litet vad, nu ska jag kämpa ända fram till sommaren sen om det inte funkar så är det punkt. För det här får inte ta mer tid från mitt liv, så hejja på nu ! :)


Nu ska jag hitta träningsprogram till studsmattan sen ut & springa.

Hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0