Vackra bilder

Kolla in här lite senare idag så ska du få de väldigt vackra bilder, men på vad/vem säger jag inte. Thihi


Ja här kommer länken till bilderna, läckert ?, Nej inte enligt mig.


Idag var jag på min "övningskörningskurs". långt ord. I 3 timmar pratade snubben, men bara jag skickat in mina papper och sånt så är jag redo för vägarna ! Fast lite skakis är jag, jag tycker det är läskigt att åka in i en korsning med moppen. Men det ska nog gå bra med mammas lilla Renault =) Nu måste jag fortsätta plugga trots att klockan är 11. Fast det är sista dagen imorn i skolan så jag har 4 dagars ledigt sen. FALUN HÄR KOMMER VI =)
Nån som ska till Falun, Viking Line cup ?

image86

GODNATT <33

Kommentarer
Postat av: selfishgirl.blogg.se

När kommer dom då ;) Nyfiken!

2007-05-15 @ 22:39:46
Postat av: Pillen

Länken funkar inte :(

2007-05-16 @ 09:37:47
Postat av: EmmaJohansson

Länken funkar ej!!

2007-05-17 @ 23:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0