Valborg

Jaha det var valborg det, fort kom det och fort gick det över. Kvällen tilbringades först os Lisa med bara oss tjejjer, och emil då :). Det är det roligaste som finns att bara vara en massa tjejjer och inga killar och dricka och ha kul, fy bubblan. Det är för långt mellan gångerna hörrni !  Aja men sen gick vi iallafall ut för att gå till brasan men jag emma amanda chrille och ia tog en annan välg och slutade tillsut hos Max. Efter lite dansande gick alla ner till samhället och jag nådde faktikt aldrig ner till brasan . Så resten av kvällen tilbringades på samhället bland alla dessa ungdomar, vissa yngre än min brorsa och vissa äldre än min pappa. När alkoholen gått ut kroppen frös jag som en apa !! Sen vr jag snäll och gick heeela vägen hem medl A och hans "brutna" tå. Efter ett tag hos honomm gick jag heela vägen hem till mig. Och ja säger "heela" för att det tar ungefär en halvtimme att gå ! Sen sov jag efter att ha fått tyst på alla sms och kollat på ett avsnitt vänner :D

Så nu är jag pigg & glad men jag har balle ont i vaden, fick nämligen världens sendrag i vaden när jag sov och vaknade av att jag inte kuned röra mig på grund av den smärta som ville döda mig. Fan för mina vader, de är bara till besvär !

Nej nu ska jag fixa mig sen ringa Ia och Lisa, Bilder från kvällen finns på min bilddagbok.

Puss & Nyp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0