Shit pommes frites, vad billigt!

image413


Hej kära ni, det här är inget vanligt inlägg och heller ingen vanlig dag.
Varför undrar ni kanske? Jo ett vanligt inlägg är det inte därför att det är Johannas
favoritväninna som skriver.Mitt namn är Maria, men ni får gärna kalla mig Mary.
En vanlig dag är det inte därför att jag just hittade biljetter till Håkan Hellströms tokutsålda konsert på Tradera för baara 399 kr. Jäklar vilket kap! Shit pommes frites vad billigt! Som det Håkan-fanet jag är så har
jag ju redan biljetter, men jag tänker på er. Jag vill ju bara att ni ska ha det bra.
Och en sak är säker, om jag inte redan hade biljetter då hade jag minsann slagit till. Och budat över
och budat över igen. Så gå in här och slå till vetja!

Det var allt för mig, men ni får ha det så bra! Be nice to eachotherSpread some love!
Fred och kärlek och sist men inte minst May the force be with you! PUSS / Mary

Kommentarer
Postat av: Jessi

är det till konserten 12 april? :)
Jag skulle dit, men nu blev det tyvärr ändrade planer.
Håkan är kung!

2008-04-04 @ 18:41:14
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0