TJEJKVÄLL

image452
Underbar lördag ! Började fint med hundutställning där min lilla boll kom 3:a, sedan shoppade jag och pappa godis på ÖoB för att avsluta med en lunch på McDonalds. Testade deras Grekiska sallad, riktig god fetaost!

Och nu väntar jag på att en massa underbara tjejjer ska trilla in hos mig, jag blir glad bara jag tänker på det. Att få spendera sin lördag omringad med de människor som jag tycker om mest av allt gör en så lycklig och jag kan inte begära mer. Det kommer bli myskväll med snacks (ÖoB rockar!), Helens små underverk med snygga Kate Hudson och en massa tjejsnack, åh! Ha en underbar lördagskväll svenska folket.

May the happiness be with you - peace ! image453 

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: haha, det har du rätt i. luktar inte gott. messmör & tunnbröd är det bästa!!
Låter som en perfekt tjejkväll ju! Hoppas ni får det roligt.

2008-04-19 @ 22:09:58
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Evelina

Såg bra halva filmen, typiskt... :)

2008-04-20 @ 16:27:48
URL: http://evelinalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0