FOLIE OCH KLYFTPOTATIS

image520
Kvällen är fullladdad! Den ska inledaas med att träffa min kära Amanda för att sedan göra en romantisk middag, klyftpotatis och lövbiff, med bror (ta det inte ordagrant) . Sedan stormar det in härliga bruttor som ska göra kvällen toppen! Eurovision, godis och tjejsnack står på schemat och det kan inte bli fel.

Angående Perelli-pillan ikväll tror jag det är ganska kört. I jämförelse med de andra bidragen är hon stelare än en vandrande pinne när hon trippar runt på scen iklädd lite aliminiumfolie och skyhöga klackar. Hade hon däremot valt en mer realistisk scen klänning kanske hon hade kunnat shaka lite på boobsen som Ukrainas bidrag gör. Men nu är det som det är, vi får helt enkelt hålla på plåtfodralet ändå :-) Ha en toppenkväll !

Kommentarer
Postat av: anaprincess

OT.
Nu är jag tillbaka med mina kalorisnåla recept igen :)
titta in om ni vill ha tips på BRA mat, minst ett nytt recept varje dag!
take care / Princess

2008-05-25 @ 15:30:34
URL: http://anaprincess.bloggagratis.se
Postat av: Lilja

Du har rätt om hennes klänning, absolut.

2008-06-10 @ 13:20:35
URL: http://baralilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0