hejj hopp i lingonskogen

Nu kör jag på ltie text-inlägg. Skönt att skriva av sig. Igår var det alltså utgång, och ska kvällen poängsättas får den bara godkänt. Vet inte vad som fick det så men det var inte som det brukar, kanske var det för jag knappt dansade nåt. nja, jag vet inte. shit the same!'

Idag är det ju lördag och det är skönt, jag älskar lördagar! Lördagar betyder inget plugg, slappa, godis och förhoppningsvis pepparkaksbak/lussebullebak. Mamma kom på iden med att baka nåt sånt nu i juletider som vi alltid gör men n u verkar hon inte så pepp? Får få henne på spåret igen. Ska nog leta fram ett recept på peparkaksdeg, det nlir mer äkta om man gör den själv! Ha en underbar dag :-) det skajag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0