jul, jul strålande jul

Idag Jul-laddade jag min lilla Ippe Ipod :-) Den fick en släng av Disney och Josh Groban-jul, är det jul så är det!
När Ippe var fräsh och full av bra musik gav vi oss ut på en joggingrunda. Det är så himla skönt att springa när jag springer sakta, för då kan jag hålla på i evigheter! Springer jag fort blir det jobbigt, och då tröttnar jag. Hugo har fått Kennelhostan så han kan inte springa med mig heller. Istället går han runt hemma, är deppig, har feber, hostar så han spyr och tycker synd om sig själv. Jag tycker också synd om honom!


Första advent firas idag med glöggmys hemma plus pepparkakor, tss.


Kommentarer
Postat av: Therese

svar: jag vet supergod :D

2008-11-30 @ 19:49:35
URL: http://thereselindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0