Trööööött

Idag har vart en såndär halvknepig dag. Den passar lixom inte in i min vardags-mall. Det började med att jag kl 6 i morse gjorde en tårta, firade mamma, åt tårta för att sedan sova till klockan 8. Vaknade upp och begav mig till skolan för 2 lektioner fölt av en handledarträff för projektarbetet. Poff pang direkt  efter en "lunch" i cafeterian bestående av macka och mjuk pepparkaka drog jag och kära Iffen till staden med stort s, Västerås. Efter ett antal timmar plågandes i mina höga klackar fann jag tillslut... ingenting! Men jag får glädjas åt min kära cookie som hittade både det ena och det andra plus fick en skymt av Vlt-killen och Gant-killen i samma bild. Drömscenario för mig men jag är somvanligt helt virrig och kollar på något annat mycket ointressantare. Jag börjar ge upp hoppet om att nånsin få förenas med min drömpralin, vi är inte menade för varandra helt enkelt. Aja, turen kommer väl till mig någon gång också.

Mycket text, onödig text, skit samma. Nu ska jag snart fika för mamma fyller år. Gott :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0