kryysssaaaaa

Idag smäller det ! Kryssning, kryssning och en jävla massa kryssning - kommer bli så jävla grymt ! Dagen har börjat med hemmagjorda scones och o'boy tillsammans med mamma och ett tänt ljus, lite mysstämmning tycker jag man ska fixa ibland. Nu trippar jag omkring i mina nya höögklackade skor och tränar på att gå i dem, går bättre än förväntat. Men jag är långt ifrån klar inför avfäden om sisådär 2,5 timmar;

- pedikyr måste göras
- en rejäl dush måste tas, innehållande helkroppsrakning
- välja de sista kläderna att ta med. Kan inte bestämma mig så ja tar med ett antal plagg och låter mina kära vänninor bestämma aftonens klädsel.

Så nu ska jag ta ut en stor stol på baksidan. Sola och fixa fötterna fina samtidigt - de är vad jag kallar effektivitet det! Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0