Borttappad unge pa Kennywood

Dagarna rullar pa har hos familjen Stupar. Kanns verkligen som jag kommit in i allt nu och kanner familjen sa bra jag kan. Barnen borjar nu inse att jag inte ar deras kompis och vi har haft nagra scener nar de absolut inte vill det jag vill. Svart men larorikt. engelskan dygnet runt ar nagot anat valdigt larorikt. Enda gangen jag pratar Svenska ar nar jag traffar Julia eller pratar med familjen pa Skype!


Igar var vi pa nojesparken Kennywood hela dagen! Jag ALSKAR nojesparker, sarskilt berg-o-dalbanor, men har man fyra ungar med sig tas fokuser lixom bort fran allt man vill aka till barnen. Pappan i familjen gor dessutom ingenting heller, jag som nanny tar mer ansvar over barnen an honom. Iallafall sprang en unge bort, Macy 2 ar, och hon var tvungen att bli omhandertagen av polis och all personal. Tva av barnen stack ivag ocg jag foljde efter dem, kvar var pappan och Macy men inte holl han koll pa sina ungar inte...

Macy kom och satte sig i mitt kna nu sa nu vantar frukost och en arbetsdag, var ledig i fredags och mamman ska pa brollop sa det blir att kolla barnfilmer idag. Pusss och saknar er alla! (Bilder kommer snart, kanske imorgon)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Johanna, hoppas du har det kanonbra där borta och inte saknar lilla sura allt för mycket! var rädda om er :)<3

2009-07-15 @ 19:17:09
URL: http://aekendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0