Har Har Har

Jag maste klippa mig nagon gang nu i Augusti eftersom jag for en gangs skull ska ta hand om mitt har pa riktigt. Harinpackningar har jag lovat mig sjalv att anvanda ocksa vilket jag gjort sedan senaste gangen jag klippte mig, en gang. Haha! Men iallafall har jag lange funderat pa det dar med brunt har. Jag tycker det ar sa grymt snyggt, och pa mig pratar jag inte om en mork brun utan en ljusare och mer solblekt brun. Kikade in Blondinbellas blogg idag och vips, hon har fanimej fargat haret! Sa det kanske blir att jag kor en Blondinbella om sisadar 2-3 veckor  :-)  Det ar sa mycket billigare att ga till frisoren har, en klippning kostar bara 130 kronor!

Nu ar mina Dajm slut och jag maste ta en dush innan det ar sovdags. Saknar er alla dar hemma! Pusss


Kommentarer
Postat av: julip :)

det vore jättefint på dig med en brunare ton :) du har ju mörka ögonbryn och allt. helt klart snygg med en liten förändring! :) kör på! hoppas ni har det bra! saknar er mer och mer för varje dag som går! älskar er massor <3

2009-07-30 @ 16:30:08
Postat av: pilli

jag funderar ocksa pa att bli brunett igen, men inte nat morkt sa man ser ut som ett spoke.. tyckte b-bellas farg var jattefin! hur gar allt med barnen, ar dom snalla? ;) Pussar! <3

2009-07-31 @ 07:19:47
URL: http://pernillesofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0