Scrapbook

Tiden gar hemskt fort nar jag ar har. Inte for att den gar sakna annars men jag har redan vart i La Landet i 5 veckor! Bara 6 kvar sen far jag ater komma hem till Sverige. Veckodagarna gar at att sjutsa barn hit och dit, leka, hoppa studsmatta minst 1 timme varje dag, gora mat, torka rovar (okej bara en) och sova.

Har precis slangt i mig min andra middag: Cinnamon toasted crunch-flingor. Nu undrar du vad den forsta middagen var och det var en jordnotssmotmacka. Det ar en sak jag kommer sakna med landet USA, alla javligt goda grejer att ata! Jag skulle kunna ata flingor till frukost, lunch och middag bara for det finns sa manga goda och roliga sorter. Smaka bara pa majspuffar med jordnotssmak och choklad, ojojoj. Nog pratat om mat, sangen vantar!

Saknar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0