zoo och theparty

Dagarna bara springer ivag har borta. Det har redan gatt en till vecka, jag som nyss tyckte det var mandag. Det ar sa skont att ta hand om fyra barn pa nagot satt, jag behover nastan aldrig hitta pa aktiviteter utan de organiserar sina lekar sjalva och dessa inkluderar ofta mig ocksa. Har ar ett urplock av grejer vi gjort som barnen sjalva hittat pa:


♥ Theparty. Dockan LC, kossan Bo och Herr Gris fyllde ett ar idag och sjalvklart ska det firas! det syddes klader till de tre fodelsedagsbarnen och Herr Gris fick tva papperlappar fastnalade i trynet sa han inet skulle grymta under partyt. Vi gjorde iallafall the, kladdkaka och at cupcakes.

Danslektioner. Vilken jakla traningsverk jag har fatt av att dansa. de tva aldsta barnen alskar att dansa sa jag har nu tva koreografier att lara mig och bara lika anstrangande. Istallet for att dansa lite och sen vila vill dem repetera dansen hela tiden. Jag gor fel hela tiden och svettas som en gris men de hoppar runt som de hade mest energi i varlden.

Det kommer lite bilder snart har pa bloggen! Imorn blir det ZOO pa dagen och hamta mamma pa flygplatsen pa kvallen. Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dig och Pittsburg (julia) <3

2009-07-09 @ 13:50:09
Postat av: Iffen

Uppdatera mera!

2009-07-10 @ 19:52:28
URL: http://mariabarcelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0