39 grader

Okej, nu låter jag åmig. Men jag är inte sjuk ofta så när jag väl blir det är det så extremt jobbigt! Just i detta nu har jag 39 graders feber och detta efter att ha tagit en Reliv när jag kom hem från skolan. Mamma pratar om halsfluss och pencillin men jag hoppas jag slipper sånt trams. Jag vill blir frisk genom att vila och äta goda saker. Mamma har köpt med Ben&Jerrys, gröna vindruvor och juice så jag kan göra härliga smoothies. Och tack gode Gud att jag inte är fixerad av vad jag stoppar mig längre, då hade jag aldrig ätit något av de tre sakerna jag nyss fick. Jag klarade mig ur störningen med mat och därför ska jag kämpa mig ut denna helvete! Nu blir det att ligga i vår stora nys soffa, gud vad härligt!  Pusss!


Kommentarer
Postat av: Julia

nej ush gumman, bli frisk genast!

det är ju våra sista två veckor nu

krya på dig love <3

2009-06-01 @ 19:03:41
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0