Bloggen

Det har varit väldigt dålig uppdatering av mig, jag vet. Det har varit mycket i skolan, runt studenten och mycket skojj har hänt med kompisarna så det har helt enkelt inte funnits tid till bloggen. Men nu ska det ändras på det. På onsdag är det äntligen dags för mig och Julls att bege oss till andra sidan Atlanten och bosätta oss där i tre månader. Då har jag lovat familj och släkt att skriva mycket i bloggen och hålla dem uppdaterade. Bloggen blir ett av våra hundra kommunikationsmetoder; skype, facebook, msn, mejl, telefon, bloggen.. 

På onsdag åker vi och kommer bo hos Julias grannar tills på måndag då båda börjar jobba. Så de första dagarna får gå till att shoppa det som behövs, besöka våra familjer, vänja sig med landet och bli av med jetlagen ;) Uppdateringen kommer förhoppningsvis bli bättre! Pusss.

Kommentarer
Postat av: Tess

TACK :D

ha så kul i USA

2009-06-15 @ 02:16:53
URL: http://thereselindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0