En liten pytt i panna kanske?

Dagen idag började inte särskligt bra. Tog tempern i örat och hade 39,6 grader. Stod och gurglade saltvatten för att värsta halsontet skulle försvinna när det helt plötsligt börjar snurra i huvudet. Jag blir helt knepig och börjar snurra runt där jag står. POFF så ramlar jag baklänges och sitter jag på marken och fan vad ont det gjorde! Jag har fortfarande grymt ont i vänster skinka .. åhh. Men klockan 2 ska jag till vårdcentralen, förmodligen halsfluss som sagt så då får jag pencillin så jag blir frisk snabbt. Nu vill jag ha pytt i panna även om jag knappt kommer kunna svälja för halsen är så svullen. Men nu är jag sugen på det så jag måste kirra lite pyttis. Pusss.

Kommentarer
Postat av: Emelie F

Fan va fin johanna!! :)

2009-06-05 @ 00:05:20
Postat av: Emelie F

Fan va fin johanna!! :)

2009-06-05 @ 00:05:39
Postat av: Isabella

GUD va fin du är Johanna!

2009-07-23 @ 18:47:52
URL: http://isabellakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0