Glass i stora lass


USA, glassens land.  Jag ar kar i glassen har. Det forsta jag at var pa ett stalle som heter Brusters och foll direkt for Choclate Chip Cookie Dough. Det vare sa mycket kakdeg i glassen att det nog skulle rackt till tjugo kakor. Gott var det och ja, matt blev jag! Stalle nummer tva som jag provat ar Marble Slab dar du valjer din egen kreation till glass. Forst valjer du glass (eller glasser) och mixar med gottiga saker. Jag tog Chocltae Peanutbutter glass mixat med kakdeg och Snickers. Japp, det var den godaste glass jag atit. Man kan valja att mixa glassen med allt mojligt fran gummibjornar och kex till kakdeg, Snickers, jordgubbar, godis och allt mojligt. Ja, ni ser ju valmogligheterna pa hyllan pa bilden ovan. Nej, nu maste jag ata for jag blev hungrig av allt glass-snack :-) Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0