Sol, sol, sol

Hej halla sverige!

Skriver fran ett amerikanskt tangentbord sa ni far klara av att lasa utan vara svenska sista bokstaver. Jag har det underbart bra har borta! Det ar fullt upp hela dagarna: skjutsa barn till hoger och vanster, gora frukost och lunch, leka med barnen, kla barnen...

Idag har vi spenderat hela dagen vid poolen. Det borjade med Michaelas simtraning och sedan var vi dar i 4 timmar. Gissa om jag blev brand? Det blev jag! Gor ont som fan. Nar vi kom hem var hela familjen helt slut sa vi bestallde pizza med hemleverans. Jag tycker det var skitcoolt men for dem ar det vardag.

Just nu aker Kevin (pappan i familjen) och tva ungar runt pa en motorcross pa garden. En stor brasa ar tand pa baksidan och snart ar det marshmallowstime.

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0