Spexdags i skolan

Kan inte rikrigt förstå att det bara är tio dagar kvar av min skotid, helt otroligt underbart! I skolan är det spex för fulla muggar och det är naturfolk vi bjuder skolans elever på. Annars vaknade jag halv 5 i natt av att jag svettades, drömde mardrömar och var varm. Kul jul tänkte jag. 38,4 visade febergrejen på men slår vad om att det är mer nu fast jag tagit en Reliv och en Ipren. Och så gör halsen ont också, blä.
 
Om en timme och 45 minuter är det dags för en liten redovsning i engelskan, imorn ska vi redovisa om moderaterna och EU plus att jag tillsammans med Hans ska leda en EU debatt imorn i cafeterian som jag inte kan ett skvatt om. Får låta Hans sköta snacket. Hejhej! (Malin hatar natur)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0