The real Housewifes

När man ligger sjuk hemma så  knappar man runt på alla tvkanaler, ni vet. Efter nån dag har man sett en hel del massa program man aldrig skulle ägnat sin dyrbara tid åt annars! Precis det hände mig nu under mina två dagar hemma. Tyrashow, Top Model 7, 2 and a half men, Small people big world och alla andra egentligen värdelösa serier har helt plötsligt tänt sin gnista. Men det som jag är mest tacksam över att jag httat är .. trumvirvel .. The real housewifes of the Orange County! Det är en realityshow med några rika damer i Orange County. Tänk att det kan vara så intressant med botoxtanter, lyxbilar och rika snubbar som beter sig som riktiga mansgrisar. Allt är så ytligt där, det enda familjerna tänker på är hur familjen ser ut i andrasögon och gör allt för att barnen ska bli proffs inom baseball eller ha snyggaste bilarna. Hur som helst, sjukt underhållande är det i alla fall, kl 17.30 på 3an idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0