US and A, resan

Om det nu är någon släktning som fortfarande håller sig kvar vid bloggen i hopp om att det ska dyka upp ett inlägg, så här får ni det :)

Resa hit till Amerika var låång och skumpig. Vägen mellan Philadelphia och Pittsburgh var läskig rtots att jag satt bredvid en lugn tant som läste bok hela tiden. Jag försökte få tiden att gå fortare genom att sova men ville inte dreggla på hennes axel. Turen var iallafall skmpig. Piloten meddelade att det är storm vid Pittsburgh och han skulle försöka få ner oss så säkert som möjligt, skönt att höra! Vi kom iallafall ner och väl nere fick vi reda på att det var en tornado som var i Pittsburgh och hade gjort halva stan strömlös. Som grädde på moset fick vi vänta 1 timme och 15 minuter i planet innan vi fick gå av för inga arbetare på flygplatsen fick vara ute och sätta på rampen till planet när det stormade så mycket. ytterligare fick vi vänta i 1,5 timme på bagaget. Härligt! Men nu är vi framme och jag älskar det  här :) !

Fortsättningen får ni läsa senare, nu måste jag och Julia lägga oss i poolen för det är så varmt. Pusss / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0