Vi har bara festen kvar

Men något festande innan studenten kommer det inte bli för min del. Varför då tänker ni, jag tar ju studenten? Mot mina halsfluss måste jag nämligen äta antibiotika och får inte blanda dessa med alkohol. Trevligt. Nej. De ska ätas i 10 dagar och den 10de dagen är dagen efter studenten vilket betyder att jag måste lösa dessa på något sätt. Jag blir för ovrigt också väldigt opedd under min stundande sjukperiod. Orken finns lixom inte där och jag är inte ett dugg sugen att gå ut på stans sliskiga krogar ikväll. Annars har jag inte ett dugg emot dem! Aja, brors soaré ikväll, det orkar jag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

usch! jag fick ju urinvägsinfektion och jag skulle också äta i tio dagar, men jag frågade dem om studenten och då fick jag en starkare medicin så jag bara behövde äta i 5. men nu har man feber istället. kul om man var sjuk på studentdagen :/

2009-06-09 @ 15:56:12
URL: http://frokengustafsson.blogg.se/
Postat av: rosanna

åh, vad snäll du är sötaste johanna <3

2009-06-09 @ 23:51:43
URL: http://rmalasagna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0