Dubbel outur men mysig lördag

Äntligen lördag igen, så himla skönt! Jag, Hugo och Julls tog bilen in till stan för att lämna Emmas och min balklänning. Tio minuter innan dem stänger Emmas balklänningsaffär är vi där och lämnar hennes. Värre blir det är vi kommer till min, STÄNGT! Aja, kul tänkte vi tre. Nu var vi tvugna att göra något roligt av hela tippen till stan så vi knallade och köpte oss en varsin godispåse och åkte hem. Tur hade vi iallafall att parkeringsautomaten bjöd på parkeringen :-)

Nu ska jag återgå till Psykologi-arbetet. Klockan 6 ska jag handla lite ingredienser för att sedan åka hem till Julia där vi ska laga en romantiskt middag till oss två! Båda är ensamma hemma och varför ska man då sitta ensam och tråka? Gör jag mat till mig själ vblir det ändå bara stekt ägg. Efter maten vankas det fest! Ha en trevlig lördag folket. Puss.



Ni som letar efter mina bilder från balen får kika in Facebook där dem kommer upp inom några dagar. Jag är inte så duktig som ni andra och redan har lagt upp dem. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0