flyt

Ops klockan är redan halv 5 och jag har inte ens börjat med Geon, aja. Tar det sen. Först måste jag hämta mamma i stan och baka kokostoppar till studenten. Jag tycker likson det är bra mycket viktigare än att ta reda på en korvkiosk lokaliseringsmöjligheter. Det går bra nu, och det ska det väl göra när det är sisådär 3 veckor kvar till studenten. Mitt projektarbete gick galant och jag har till och med fått lite klirr i kassan när jag sålt boken lite hit och dit. USA är bokat och visakortet som jag skulle kirrar för några månader sen är klart. Många vill pippa med Hugo och det glädjer även matte Johanna även om det nog är Hugo som njuter mest .. Sen älskar jag när det regnar också. Fast bara på kvällen då, så man kan mysa med té i soffan framör nåt bra på tv eller en bok. Livet har flyt helt enkelt! Pusss!




Kommentarer
Postat av: Julia

jag älskar dig! <3

2009-05-24 @ 20:20:17
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0