Härliga helg

Igår kände jag för en riktig slappar dag så jag åkte hem till farmor och farfar och umgicks med kusinerna. Skönt att vara med barn, allt är så enkelt. Äta plättar med smör plus socker och leka mamma pappa barn (jag fick vara barn) kan vara rikrigt underhållande. Jag och farmor åt upp barnens godis till Robinson och sedan begav jag mig hemåt för att umgås med mamma de sista timmarna på dygnet ♥  Hugo pippade igår också, riktigt äckligt att kolla på så jag höll mig i köket istället medans det tillverkades valpar på gräsmattan.

Dagen idag har fortsatt i härligt slappande. Vaknade av att mamma köpt frukost och sedan har jag hoppat runt i min balklänning. Märkte att den är lite stor så jag får dra i den ofta. Men fin är den iallafall! Nu blir det disken och sedan plugga lite inför Matte Nationella i C. Kan inte fatta att jag läser Matte C... Men snart är det över. Pusss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0