Mange fittschmit

Tanterna på nyhetsmorgon säger att musik är erotik - vet inte riktigt om jag håller med där, tanter är bra kåta dem. Nu sitter jag i vår nya soffa, med ett glas resorb och Mange Schmits ( stavning? ) autograf på armen. Och jag kan säga att det är inte av den anledningen att jag gillar Mange autografen finns där. MANGE SÖG! Så jag och Emma tyckte det vore lite kul att föreviga ( i några dagar ) detta underbara tillfälle då vi stog såå nära Mange och shakade... Fram med armen och poff - en fantastiskt autograf.

Kvällen var för övrigt lyckad igår. Får man först spendera den med en drös tjejer jag älskar med pizza och sedan dansa hela natten med en skara av dessa kan det inte bli dåligt. Vi dansade, drack, dansade till vi var heelt slut. Folket ute var lite nytt så det kändes nästan som man var i en annan stad. Men tack tjejer för en superlyckad kväll även om Mange svek oss (Tror inte ens han körde glassigt, dåligt!) , Jag älskar er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0