A nice cup of tea

Idag har vart en sån där perfekt dag. Jobbet gick bra och på lunchen fick jag träffa kära Cherrypie hos Malin :-) Och det var inte igår kan jag säga! Efter jobbet bar det väg till mor tillsammans med bror och vi köpte med oss Asia house-mat hem. Perfekt att ha asien-ställe ett stenkast hemifrån ju! Kom nästan nyss hem från Mickan dit jag var bjuden på en kopp chaithé. Hon lärde mig dricka det med massa mjölk och socker - muums. Ja, jag fortsätter väl berätta helt ointressant fakta att min kavaj från tradera kom idag. En overzise från Zara. Snart börjar en debatt mellan Linda Rosing och Kissie på svt 1, pinigt men måste se lite. Sen är det fredag imorn också, hallelujah moment. Peaacceeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0