Kom på en grej

Att jag har ju en hemsida för min bok. Tankaromvalmaende (http://tankaromvalmaende.webs.com). Var in och kika idag för första gången på säkert 5 månader. Funderar att släppa den på Vulkan också, boken alltså. Snart blir jag arbetslös och vad passar inte bättre än att bli lite småförfattre? Ska kriga för min älskade bok för hittils har det gått jävligt bra faktiskt. Jag är chockad att så många har köpt boken, det är ju bara en lite bok skriven av mig?! Jag fattar lixom inte grejen men samtidigt är jag så himlans stolt så ni anar inte :-) Tusen tack alla!


Ska föresten fixa designen på bloggen snart också... börjar bli tid för det känner jag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0