Ren lycka

Jag är så extremt lycklig just nu. Vet liksom inte riktigt vad det är som får mig att känna mig så full av energi och glädje varje dag. Föräldrarna har separerat, jag kan inte ha mina gamla kläder tack vare fetto-usa, inte fan finns det nån bil för mig och jag måste gå upp skittidigt varje morgon. Men det spelar ingen roll. På något sätt skjuts det där åt sidan av alla härliga saker som cirkulerar. Jag har underbara vänner, även om några bor i ett annat land. Jag ska till Barcelona snart och får träffa dem! Jag har ett jobb. Min familj är absolut bäst i hela världen. Kusinerna kommer och hälsar på i helgen. Jag får luncha hos farmor och farfar vilket är lika mysigt varje gång. Mitt gröna hår börjar blekas bort. Mina föräldrar är så lyckliga att det bubblar i dem och det smittar av sig. Jag har börjat yoga varje morgon och det gör mig superpigg! Och så kommer jag förmodligen hitta en bil snart, hoppas jag.

Jag älskar livet! Och jag älskar er ♥


Kommentarer
Postat av: emmsi

älskar dig Totto =) <3

2009-10-15 @ 19:32:38
Postat av: julip =)

fan vad jag älskar dig johanna <3

2009-10-16 @ 15:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0