Söndag

Nej nu tänkte jag få bort lite av söndagsångesten. Att inte göra något gör mig galen. Därför älskar jag fredagar. Då är det jobb och sen skynda hemma för att fixa sig, käka eller vad som nu ska göras inför en utekväll. Det är så det ska va, fullt shema. Sen kommer lördagen, då är det okej att chilla och träffa kompisar, käka godis och kika film. Men sen kommer söndagen, usshhh.  Jaja, har iallafall haft en toppenhelg med en rolig utgång i fredags. Hoffmaetro & Chraa va grymma och vi hade jävligt kul, som vanligt. Älskade tjejer ♥

Kommentarer
Postat av: ida

sv: det är en träningsbok typ. Jag har testat olika värden och under den här tiden ska jag notera tankar, funderingar och resultat kring träningen samtidigt som målet är att förbättra värdena. Sen finns det även en del om välmående och kost men träningsdelen ska vara i fokus :) Om du förstår hur jag menar :)

2009-10-25 @ 21:21:54
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

<3<3<3

2009-10-26 @ 11:43:28
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0