Lite kaffe på maten?

Här på kontoret finns det en kaffemaskin som på vilket annat kontor som helst. Jag dricker alltid te för jag verkligen avskyr stark kaffesmak. Men vad hände idag? Jo, jag fick för mig att pröva automatens magiska drinkar! Så en moccachino blandades noga åt mig av mannen som jobbar i automaten. Vilken duktig kille, det var ju gott! Fast smakar mer åt chokladhållet, måste nog ha vart espressochoc när jag tänker efter. Ush vilken amatör-kaffeautomat-användare jag är!

Iff, Aff och Ant, jag kommer förmodligen ner till er till första november :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah vad jag langtar... nu ar det red flag som galler sa ska pallra mig ner till havet

2009-09-16 @ 16:29:23
URL: http://mandmyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0