Vart var Teddybears Sthm och Swingfly?

Krogenrunda igår, otroligt lyckad! Vi hade en grym förfest hos mig, kikade idol och snackade tjejsnack till superbra musik. Planen var att gå till Pluto, vilket vi också gjorde. Jag och Jullan sprang upp och dog nästan av att det var för mycket folk (ironi, det var tomt) så vi tog vårt pick och pack och sprang till Silk. På Sille SLisk är det världens kö och vi får vänta i 20 min innan vi kommer in och det blir inte bättre där inne. Klubben hade förvandlats till bastu igår och folk var galna, svett rann och armbågar pucklades i ryggar. Men vad gör det? Ingenring, vi hade så jävla kul och jag vet inte hur många gånger Christina och jag skrattade åt killar som kommer och försöker få till det. Sen att vi blev erbjudna knark på dansholvet känns ju också lite vierd.. Men tack för en grym kväll tejer, även om vi alla hanmande på olika ställen, jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Julia

men han ville ju sniffa lite! haha

älskar dig<3<3

ses ikväll!:D

2009-09-26 @ 18:21:52
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0