Amanda den jäveln

Hon gör allt för att förstöra min dator. Jag har nya bakgrundsbilder i princip varje gång jag sätter på datorn. Hon addar folk på Facebook utan att jag vet om det. Varför tror ni jag är vän med Rami från PH? Jag vill inte vara vän med Rami! Och nu har hon addat Niklas från PH Norge. Jag försöker förtvivlat få bort förfrågan då jag inte vill framstå som någon stalker till Niklas, min favorit är ju Torbjörn som tyvärr åkte ju ut i förrgår :[ ! Men jag vet fasiken inte hur man gör... Jag försökte hacka mig in på hennes Facebook idag men utan resultat. Försökte även gå in på Aftonbladet chatt med mål att lägga ut hennes msn, men chatten finns inte längre?! Det är helt enkelt inte menat att jag ska hämnas utan bara sitta här och pinas... Sista dagen på jobbet här i Oslo imorgon i alla fall - det skålar vi för :D ! Pusss

Kommentarer
Postat av: Tyra

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 14:56:20
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0